Wyjazdy nad polskie morze cieszą się popularnością nie tylko w sezonie wiosenno-letnim, ale też przez cały rok. Bo Bałtyk ma swój urok bez względu na pogodę. Przed każdym wyjazdem warto zadbać o to, by mieć gdzie spać. To jedna z najważniejszych kwestii podczas udanego urlopu.

sporty_wodne morze Jezioro

Hotel, pensjonat czy prywatna kwatera? To wszystko zależy od indywidualnych potrzeb oraz zawartości portfela. Bez względu na to, gdzie chcemy spać, pamiętajmy, by zarezerwować noclegi z dużym wyprzedzeniem. W sezonie znalezienie wolnego pokoju w nadmorskiej miejscowości graniczy z cudem.

Noclegi nad morzem

Jedną z najpopularniejszych nadmorskich miejscowości jest Kołobrzeg. Noclegi tutaj to prawdziwa przyjemność, relaks i odpoczynek. Miasto ma swój niepowtarzalny urok, który doceniają turyści z Polski i nie tylko. Ma również świetnie rozwiniętą bazę noclegową, która spełni wymagania nawet najbardziej wymagających klientów. Jeśli swój urlop chcesz spędzić w Kołobrzegu, na pewno będziesz miał gdzie spać.

Zarezerwuj dużo wcześniej

Na kilka tygodni lub miesięcy zadbaj o rezerwację miejsca w hotelu lub pensjonacie. Jak je znaleźć? Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę internetową: Kołobrzeg noclegi, a już po chwili otrzymasz całą listę mocno polecanych hoteli, kwater prywatnych, pensjonatów czy campingów. Warto przyjrzeć się im bliżej, poczytać, co dokładnie mają w ofercie, czy w cenie są posiłki lub jakieś dodatkowe atrakcje, np. możliwość korzystania z basenu, siłowni czy spa. Ale przede wszystkim sprawdźmy, co sądzą o danym miejscu inni internauci.

Czasem hotel nie istnieje

Z pewnością znajdzie się niejedna osoba, która spała już w konkretnym hotelu czy pensjonacie. Jej zdanie i ocena będzie dużo bardziej miarodajne niż teksty reklamowe na stronie internetowej konkretnego hotelarza. Zanim nie dowiemy się o danym miejscu jak najwięcej, nie rezerwujmy noclegu, ani tym bardziej nie wpłacajmy żadnych pieniędzy. W dobie oszustw internetowych nigdy nie wiadomo, czy dany pensjonat faktycznie  istnieje, czy może pod podanym adresem nie ma żadnej bazy noclegowej. Dmuchajmy na zimno, by po przyjeździe na wakacje mieć gdzie spać.

Kołobrzeg – noclegi

Post navigation

6 thoughts on “Kołobrzeg – noclegi

1. Cudne miasteczko, wspaniali ludzie i wyjątkowa atmosfera,
    po wakacjach w Kołobrzegu wraca się naprawdę pełną nowych chęci do życia i pracy:)
    Polecę jeśli można: ośrodek na wczasy rodzinne: http://wistom.kolobrzeg.pl/ – mają basen, dużo atrakcji i fajną lokalizację.
    Dodatkowo można zabrac babcię, która dotąd nigdzie nie była, bo to standardy sanatoryjne, więc ciekawie.

2. A jeśli chodzi o luksusowe noclegi w Kołobrzegu, to przy ul. Kasprowicza jest genialne miejsce: Aquarius SPA – naprawdę warte uwagi ze względu na bardzo rozbudowaną ofertę SPA (wellness, masaże) – polecam.
    Adres: http://www.hotele.pl/kolobrzeg/aquarius-spa/ – tu można taniej zarezerwowac noclegi niż tradycyjnie.

3. Moja najlepsza podróż miała miejsce w te wakacje. Udaliśmy się ze znajomymi (sprawdzona ekipa, najlepsi ludzie!) nad polskie morze. Już dawno nie byłam nad Bałtykiem, więc cieszyłam się, że znów będę mogła odwiedzić okolice, w które zawsze zabierali mnie rodzice. Mając na uwadze powiedzenie „cudze chwalicie, swojego nie znacie” namówiłam przyjaciół, abyśmy pozostali w kraju zamiast wybierać się do Hiszpanii, Bułgarii czy innych popularnych krajów wybieranych na wakacyjny wypoczynek.
    Pojechaliśmy pociągiem, gdyż taki rodzaj transportu wydawał się najtańszy oraz najwygodniejszy. Szybko pożałowaliśmy wyboru, ponieważ na trasie miał miejsce wypadek i pociąg zatrzymał się na kilka godzin w polu. Nie ostudziło to jednak naszego zapału i żartowaliśmy z zaistniałej sytuacji. Kiedy dotarliśmy na miejsce, udaliśmy się do wcześniej zarezerwowanego apartamentu. Swoją drogą, polecam stronę, na której dokonywaliśmy bookingu: casa24.pl. Mieszkanie było wygodne, przestronne oraz przede wszystkim czyste. Zarówno ja, jak i moi znajomi cenimy sobie niezależność i był to strzał w dziesiątkę. Nie musieliśmy się podporządkowywać żadnym zasadom, mieliśmy własne klucze, osobną kuchnię i łazienkę.
    Mimo, że pogoda pozostawiała wiele do życzenia, bawiliśmy się świetnie we własnym gronie organizując wycieczki piesze oraz rowerowe. Wszyscy wyjechaliśmy z Kołobrzegu zadowoleni i chętni, by wrócić za rok! Tym razem może wybierzemy się do innego miasta w Polsce… Myśleliśmy o zwiedzeniu stolicy. Oczywiście chętnie skorzystamy z prywatnego apartamentu, tak samo jak w Kołobrzegu, rezerwując go wcześniej przez internet.